Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lexington Avenue - 96th Street - Cullard's Appartment

2 plaatsers

Ga naar beneden

Lexington Avenue - 96th Street - Cullard's Appartment Empty Lexington Avenue - 96th Street - Cullard's Appartment

Bericht van Matthew Cullard do jan 28, 2010 6:02 pm

Een appartement gelegen op drie hoog en omgeven door mooie, chique straten. Het appartement zelf is ruim en redelijk simpel ingericht, met warme rood en bruin tinten en leren banken, eikenhouten kasten en twee aparte kamers met tweepersoons hemelbedden. Verder staan er de gebruikelijke dingen, maar dan in een extreem dure vorm. Als het Cullard betreft staat de deur altijd even, mits je hem niet verveelt.


Laatst aangepast door Matthew Cullard op ma feb 01, 2010 6:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Matthew Cullard
Matthew Cullard
Wannabe's

Man Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 27-01-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York City

Terug naar boven Ga naar beneden

Lexington Avenue - 96th Street - Cullard's Appartment Empty Re: Lexington Avenue - 96th Street - Cullard's Appartment

Bericht van Charlotte Delfoi ma feb 01, 2010 6:43 pm

Ik kijk om me heen en bewonder zijn appartement. 'Woon je niet meer bij je ouders? Oh en water is lekker,' zeg ik een beetje arrogant. Hij moet nog wat aan zijn manieren doen. Ik ga op de enorme bank zitten en blader wat in een blaadje. 'Zo …'
Charlotte Delfoi
Charlotte Delfoi
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 28-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York

Terug naar boven Ga naar beneden

Lexington Avenue - 96th Street - Cullard's Appartment Empty Re: Lexington Avenue - 96th Street - Cullard's Appartment

Bericht van Matthew Cullard ma feb 01, 2010 6:46 pm

Ik trek mijn wenkbrauw omhoog, maar haal met een grijns een glas water voor haar. Ik reik hem naar haar uit en ga naast haar op de bank zitten. 'Natuurlijk niet, die lopen alleen maar in de weg.'
Matthew Cullard
Matthew Cullard
Wannabe's

Man Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 27-01-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York City

Terug naar boven Ga naar beneden

Lexington Avenue - 96th Street - Cullard's Appartment Empty Re: Lexington Avenue - 96th Street - Cullard's Appartment

Bericht van Charlotte Delfoi ma feb 01, 2010 6:47 pm

Ik lach en zeg: 'Hoezo? Ik zou niet zonder mijn moeder kunnen hoor.' Ik neem een slok en bekijk hem nog eens goed. O mijn god, hij is echt knap. Het liefst zou ik direct het bed met hem induiken maar ik weet me te bedwingen.
Charlotte Delfoi
Charlotte Delfoi
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 28-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York

Terug naar boven Ga naar beneden

Lexington Avenue - 96th Street - Cullard's Appartment Empty Re: Lexington Avenue - 96th Street - Cullard's Appartment

Bericht van Matthew Cullard ma feb 01, 2010 6:58 pm

Ik glimlach alleen maar, zonder echt antwoord op de vraag te geven. 'Hoe bevalt het nieuwe schooljaar tot nu toe?', vraag ik rustig, terwijl ik een slok neem van de voor mezelf ingeschonken whisky. De drank glijd als limonade mijn keel in.
Matthew Cullard
Matthew Cullard
Wannabe's

Man Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 27-01-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York City

Terug naar boven Ga naar beneden

Lexington Avenue - 96th Street - Cullard's Appartment Empty Re: Lexington Avenue - 96th Street - Cullard's Appartment

Bericht van Charlotte Delfoi ma feb 01, 2010 7:40 pm

School, daar heb ik nou echt geen zin. 'Please, change subject,' zeg ik verveeld. Ik strijk met een hand door mijn haar en kijk voor me uit. 'Ben je nog wat van plan of …'
Charlotte Delfoi
Charlotte Delfoi
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 28-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York

Terug naar boven Ga naar beneden

Lexington Avenue - 96th Street - Cullard's Appartment Empty Re: Lexington Avenue - 96th Street - Cullard's Appartment

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum