Bella Donna's

Ga naar beneden

Bella Donna's

Bericht van The Bitch op ma jan 25, 2010 10:00 pm

"Een Latte Machiatto alsjeblieft." Pardon, Bella Donna's, bekend om haar heerlijke koffie, erg chique en … erg duur. But who cares, wordt je hier gezien, zit je voor de rest van de week goed.
The Bitch
Admin

Vrouw Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 25-01-10

http://rumandrep.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Bella Donna's

Bericht van Matthew Cullard op do jan 28, 2010 6:46 pm

Zodra ik was uitgestapt loop ik richting de deuren van Bella Donna. Er klinkt een zacht gerinkel als ik binnen stap en een aantal hoofden kijken mijn kant op. Ik wissel een blik met een meisje dat bedient en ga aan een leeg tafeltje bij het raam zitten, die wonder boven wonder nog vrij is. 'Een cappuchino', zegt hij op monotoen, hoewel het meisje nog sneller knikt dan hij het zegt, alsof ze al wist wat hij ging bestellen.
Matthew Cullard
Wannabe's

Man Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 27-01-10
Leeftijd : 26

Bericht van Audrey Hathewee op do jan 28, 2010 7:04 pm

Op mijn hoge zwarte hakken loop ik over straat. Het is vrij rustig maar als ik bij Bella Donna's kom is het erg druk. Bijna alle tafeltjes zijn bezet en ik loop naar het meisje die alles bediend. 'Een espresso met extra veel melk.' Ik glimlacht vriendelijk naar haar, maar mijn ogen staan toch somber. Ik ga op mijn gemak aan een tafeltje zitten en leg mijn tas voor me neer op tafel.
Audrey Hathewee
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 28-01-10
Leeftijd : 25

Bericht van Matthew Cullard op do jan 28, 2010 7:07 pm

Ik kijk op als er een blond meisje binnen komt lopen. Niet omdat ze blond is, want daar ken ik er veel van, maar omdat het me verbaasde dat ik haar nog nooit eerder had gezien. Ik leun nonchalant achterover en bestudeer haar even, terwijl ik een slok van met net gebrachte cappuchino neem. Ik lik mijn lippen af en besluit een praatje te maken, want op mijn mond gevallen was ik alles behalve. Ik sta op en neem mijn cappuchino mee, waarna ik bij haar aan het tafeltje ga zitten. 'Mag ik hier komen zitten? Alles is bezet', natuurlijk was dat niet waar, aangezien ik net van een leeg tafeltje af kom.
Matthew Cullard
Wannabe's

Bericht van Audrey Hathewee op do jan 28, 2010 7:11 pm

Ik had net een slok genomen en zet mijn espresso neer als er een nog onbekende jongen op me af komt lopen. 'Natuurlijk, ga je gang.' Ik glimlach opgewekt. De jongen tegenover me was zeker erg knap. 'Audrey.' Ik steek vriendelijk mijn hand uit. Op hetzelfde moment krijg ik een sms'je.
Audrey Hathewee
Wannabe's

Bericht van Matthew Cullard op do jan 28, 2010 7:14 pm

Ik neem haar hand aan en schud hem zacht, niet te lang. 'Matthew, Matthew Cullard', antwoord ik nuchter. Ik hoor dat ze een smsje krijgt en vind het de perfecte gelegenheid om te checken of "The Bitch" al iets over deze Audrey heeft geplaatst. Het stelt me teleur dat er nog niets staat, maar dat zal snel veranderen, wist ik. Ik stop mijn blackberry terug in mijn jaszak en kijk weer op. 'Is deze schone dame nieuw hier?'
Matthew Cullard
Wannabe's

Bericht van Audrey Hathewee op do jan 28, 2010 7:18 pm

Het leek me een erg vriendelijk jongen en vlug check ik even mijn sms'je. Niet erg interessant en ik stop het weer terug in mijn tas. 'Ja klopt. Ik ben hier pas vorige week heen verhuist. 'Zit je ook op Juddmonte College?' Ik was lichtelijk gevleid door zijn complimentje. Met mijn rechterhand streek ik door mijn blonde haar en liet het over een schouder vallen.
Audrey Hathewee
Wannabe's

Bericht van Matthew Cullard op do jan 28, 2010 7:20 pm

Ik knik kort als antwoord op haar vraag en bestudeer haar gezicht. Ze heeft een knap gezicht en blond haar beviel me altijd. 'Waar kom je vandaan, Audrey ..?' Ik ben benieuwd naar haar achternaam en weet dat ze op deze manier deze wel zou vermelden. Ik schat haar een jaar of zestien, zeventien, maar de precieze leeftijd kom ik nog wel achter.
Matthew Cullard
Wannabe's

Bericht van Audrey Hathewee op do jan 28, 2010 7:31 pm

Ik moet even lachen en waardeerde dat hij zo geïnteresseerd was in haar. 'Hathewee.' Ik herinner me nu dat hij zich formeel had voorgesteld, maar het maakte niet zoveel uit. 'Ik kom uit LA. Ik verblijf nu tijdelijk in een hotel, maar we zijn op zoek naar een huis. En jij? Je ziet eruit alsof je alleen woont.' Ze glimlacht en neemt een slok van haar espresso.
Audrey Hathewee
Wannabe's

Bericht van Matthew Cullard op do jan 28, 2010 7:34 pm

Ik glimlach kort en vraag me af waarom ze dat dacht, hoewel ik het wel begreep. Ik zie er best oud uit en de meeste zien al meteen dat ik veel geld heb, wat sowieso al logisch is als je bij Bella Donna's komt. Ik wenk het meisje en bestel nog twee koffie, dezelfde als net. 'Ik woon inderdaad op mezelf. In een appartement op Lexington Avenue.'
Matthew Cullard
Wannabe's

Bericht van Audrey Hathewee op do jan 28, 2010 7:41 pm

Ik ben even onder de indruk, dat doet hij goed. Ik neem tevreden de koffie aan en neem een slok. Hij had duidelijk manieren en dat vond ik prettig. 'Zo doe maar duur.' Ik moet lachen en kijk even op mijn mobiel hoe laat het is. Snel leg ik hem weer weg, ik had echt geen zin om naar huis te gaan. 'En... is het hier leuk om te wonen? Zijn er dingen die ik moet weten?' Ik kijk een tikje ondeugend en 'sla' mijn haar weer even naar achteren.
Audrey Hathewee
Wannabe's

Bericht van Matthew Cullard op do jan 28, 2010 7:45 pm

Als de koffie op tafel is gezet begin ik met praten. Het was grappig dat ze geen flauw benul heeft van wat er speelt, zeker met "The Bitch" op de voorgrond. Ik twijfel dan ook of ik haar er over moet inlichten, maar ik besluit van niet. Als ik sappig nieuws over haar hoor kan ik dat zelf naar "The Bitch" toe spelen en als ze weet dat ze bestaat, dan vertelt ze me misschien niets meer. 'De school is niet boeiend, hoewel je moed en lef nodig hebt om te overleven. Voor de rest spreekt de Upper East Side voor zich. Gave feesten, zorg dat je er geen één mist, rijke lui, bekakte gasten zoals ik en arrogante meisjes die je zo de grond in stampen.' Ik vind het een prima uitleg van mezelf en neem een slok van mijn tweede koffie.
Matthew Cullard
Wannabe's

Bericht van Audrey Hathewee op do jan 28, 2010 8:01 pm

Ik ben even onder de indruk van zijn uitgebreide uitleg en leun nu tegen de achter kant van de stoel. 'Zo, ik krijg het er moeilijk mee.' Ik maakte me helemaal geen zorgen over die arrogante meisjes, die heb je overal en ik zei het niet graag, maar ik kon er ook wat van. Ik denk dat ik hier best op mijn plek ben en zo kan ik alles even vergeten en me op iets nieuw storten. 'En Matthew, moet ik me zorgen maken dat ik jou heb leren kennen?' Ik trek weer even mijn ondeugende gezicht en leun nu wat meer naar voren. Ik laat mijn hoofd ondersteunen door mijn hand en ben blij dat het leren kennen van nieuwe mensen al zo snel gaat.
Audrey Hathewee
Wannabe's

Bericht van Matthew Cullard op do jan 28, 2010 8:30 pm

Ik onderdruk een glimlach en werp haar een geheimzinnige en uitdagende blik toe. Ik sta op en leg geld neer op het tafeltje. 'Ik zou je heel erg zorgen maken', antwoordt ik uiteindelijk. Ik knipoog naar haar, schuif de stoel aan en loop uit Bella Donna's. Ze was een interessant meisje en ik zal haar vast en zeker snel weer tegen komen.
Matthew Cullard
Wannabe's

Bericht van Melissa. op do jan 28, 2010 10:13 pm

Melissa

Het is laat, ik loop nog over straat en ga snel BellaDonna binnen. Het was een dure zaak, maargoed. Voor mij kan je niks meer duur noemen, dat ik nog ben komen lopen is nog een wonder. Ik hoor het mijn moeder nog steeds zeggen "Melissa! Neem de auto, Stacy brengt je wel" Die bekakte toon ook. Ik kwam binnen, het was een nette zaak, ik hoor het gerinkel van de deur en neem een taveltje, voor twee hoewel dat niet nodig was.
Melissa.
Wannabe's

Man Aantal berichten : 7

Bericht van Floor Baker op vr jan 29, 2010 7:40 pm

Ik loop binnen en kijk even om me heen. Het is stil in de zaak, en er zit bijna niemand. Eigenlijk heb ik wel behoefte aan gezelligheid, maar er komt straks vast nog wel iemand. Ik loop naar de bar en bestel een Cappuccino. Het meisje achter de bar kijkt me vreemd aan. Aha. Nog iemand die de weblog van The Bitch heeft gelezen. Achja, wat maakt het ook uit. Het heeft eigenlijk wel iets.
Ik pak de cappuccino aan en ga aan een tafeltje zitten.
Floor Baker
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 185
Leeftijd : 24

Bericht van Floor Baker op vr jan 29, 2010 8:06 pm

Als de koffie op is, pak ik mijn wiskundeboek uit mijn schooltas en begin huiswerk te maken.
Floor Baker
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 185
Leeftijd : 24

Bericht van Melissa. op vr jan 29, 2010 9:41 pm

Melissa

Ik drink mijn kopjeleeg die ik zojuist had gekregen, gewone koffie die heerlijk smaakte. Vlug -alsof ik haast had- bekeek ik de mensen om me heen, het was rustig geworden wat bijzonder was aangezien deze tent niet niks was. Zuchtend had ik besloten mn laptop te pakken, maar naar wat vreemde blikken stopte ik die snel terug in mn tas.
Melissa.
Wannabe's

Man Aantal berichten : 7

Bericht van Jessica O'Malley op zo jan 31, 2010 12:55 pm

Met een gesloten maar tevreden glimlach liep ik de nog rustige winkelstraten van New York door. Om mijn linkerarm hing een tasje waar spullen in zaten die ik gekocht had. Mijn zwarte pumps maakte een tikkend geluid op de natte stoeptegels. Nu ik langs Bella Donna's liep was ik zo snel weer terug gelopen om de zaak in te stappen. Eenmaal binnen begroette ik de serveerster en ging ik zitten aan een tafel die blijkbaar nog vrij was. Mijn zwarte jas had ik uitgetrokken en naast mij aan de linkerkant neergelegd. 'Een cappucino.' Zei ik tegen de serveerster die meteen knikkend wegliep om het te gaan halen.
Jessica O'Malley
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 30-01-10

Bericht van Logan Murrey op di maa 02, 2010 10:42 pm

Op mijn gemak wacht ik op Audrey. Het was leuk om haar af en toe te spreken. Ze was bijna altijd opgewekt en vrolijk. Als antwoord op mijn sms'je krijg ik dat ze er ieder moment kon aankomen. Ik glimlach even en kijk om me heen. Het was aardig druk, maar dat was het meestal. Gelukkig was ik hier op tijd.
Logan Murrey
Wannabe's

Man Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 03-02-10
Leeftijd : 27

Bericht van Audrey Hathewee op di maa 02, 2010 10:48 pm

Op mijn nieuwe laarzen loop ik Bella Donna's binnen. Als ik Logan zie zitten moet ik spontaan glimlachen. Het was eigenlijk helemaal niet slim om hem zoveel te zien. Het 'gewoon vrienden zijn' idee werkte niet vaak wist ik uit ervaring. Toch kon ik het niet laten, hij was gewoon anders dan de rest. Even niet uit de hoogte, waar je echt even goed mee kon lachen. 'Hee.' Met mijn hand ga ik vlug even over zijn rug en schuif aan, aan het tafeltje.
Audrey Hathewee
Wannabe's

Bericht van Caleb West op wo maa 03, 2010 5:20 pm

Ik loop de Bella Donna binnen, douchen en omkleden gaat redelijk snel bij mij. Maar alles bij elkaar heeft wel ongeveer een uurtje geduurd. Ik draag vaak simpele kleding. Een donkere spijkerbroek gecombineerd met een wit v-hals t-shirt en Vans. Makkelijk en neutraal. Ik kijk door de Bella Donna op zoek naar Audrey.
Caleb West
Wannabe's

Man Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 28-02-10

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: