Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Handleiding

Ga naar beneden

Handleiding Empty Handleiding

Bericht van The Bitch ma jan 25, 2010 1:49 am

Hallo lieve speler, fijn dat jullie er zijn! Gaan jullie me helpen over New York te heersen? Ik kan je hulp gebruiken, maar voordat je daar mee begint is het handig alles hieronder goed te lezen, het kan van pas komen!

• lid worden
Het is heel makkelijk om lid te worden, neem een voor en achternaam als nickname en stel jezelf voor. Oh één verplichting, mail mij een van je diepste geheimen. Misschien gebruik ik het, misschien ook niet. Who knows!

• algemeen
Wie is The Bitch? Goede vraag, dat weet niemand. Je kunt haar berichtjes sturen met roddels die je te weten bent gekomen, zij plaatst ze op haar site en stuurt iedereen bericht. Niks blijft geheim. Oh en wees niet verlegen, álles is interessant te maken!

• over de roddels
Heeft iemand je iets vertelt of heb je iets gezien? Vertel het me! Ik zorg dat diegene neerstort en jij op kunt klimmen. Maar kom ik erachter dat een roddel verzonnen is, zul je het bezuren. Natuurlijk mag je aandikken, doe ik ook, niks zo leuk. Maar let er wel op dat er een kern van waarheid in zit

• het doel
Becoming Queen Bee, duh! Door actief te spelen kun je opklimmen van Wannabe tot Rising Star tot Elite en uiteindelijk tot Queen Bee, of King Bee, who knows. Je zult er echter voor moeten knokken, Queen Bee is een speciale rang en alleen degene die zich het best als Queen gedraagt verdient de rang. Heb je hem eenmaal, stop dan niet! De kroon is net zo makkelijk weer verplaatst.

• rankpoints
Rankpoints verdien je sowieso door spelen maar er is een manier of extra points te verkrijgen die je zullen helpen Queen Bee te worden. Achterhaal jij of een roddel waar is? Dan verdien je extra punten!

• het toevoegen van personagefoto's
Het is niet toegestaan foto's van celebs te nemen!

• het spel spelen
Je schrijft een verhaaltje in de ik-vorm, in de tegenwoordige tijd. Makkelijk zat toch!

Mochten er nog vragen zijn, stel ze dan in het vragen forum! Veel plezier!
The Bitch
The Bitch
Admin

Vrouw Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 25-01-10
Woonplaats : New York City, duh

https://rumandrep.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum