Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Morgan River

2 plaatsers

Ga naar beneden

Morgan River Empty Morgan River

Bericht van Morgan River do feb 04, 2010 9:42 pm

Morgan River 2rxcyrs

Hoi, ik ben Morgan en ik ben 18 jaar oud, geboren en getogen in Los Angeles, Malibu. Sinds kort woon ik in bij een vriend in New York. Ik ben sportief en dat zie je terug in mijn lichaam. Mijn blonde lokken zijn slechts voor een aantal meisjes te weerstaan, maar laat ik mijn charmes de vrije loop dan zwichten ook zij. Ik vind meisjes leuk, vreselijk leuk. Dat kan soms voor problemen zorgen ja, net als mijn grote mond. Ik ben brutaal maar ook gevoelig, ik weet me meestal wel overal uit te lullen, erg handig met mijn gedrag. Waarom ik nu in New York woon heeft zo zijn redenen maar die gooi ik niet zomaar op straat. Ik mis de zee wel, en het surfen maar vermaak ik ook prima in Central Park, daar zul je me dan ook vaak vinden. Mij vader zou je kunnen kennen, het is Spencer River, de gouverneur van Californië, we hebben het thuis dus nogal breed, ik ook maar daar loop ik niet zo mee te koop. Ik draag meestal sloppy surf kleren van HollisterCo, een merk waar ik ook model voor ben. Wil je meer weten? Just ask!
Morgan River
Morgan River
Wannabe's

Man Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-02-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Los Angeles | New York

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgan River Empty Re: Morgan River

Bericht van Lindsay Cooper vr feb 05, 2010 7:28 pm

Laughing
Lindsay Cooper
Lindsay Cooper
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 04-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York City

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum