Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

POLO by Ralph Lauren

4 plaatsers

Ga naar beneden

POLO by Ralph Lauren Empty POLO by Ralph Lauren

Bericht van The Bitch ma jan 25, 2010 10:12 pm

POLO by Ralph Lauren Xm4pzn
The Bitch
The Bitch
Admin

Vrouw Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 25-01-10
Woonplaats : New York City, duh

https://rumandrep.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

POLO by Ralph Lauren Empty Re: POLO by Ralph Lauren

Bericht van Charlotte Delfoi za jan 30, 2010 11:51 am

Vrolijk liep ik de winkel binnen en begroette ik het personeel dat ik zo langzamerhand wel kende. Direct kijk ik bij de New Arrivals en keek of er iets tussen lag. Mijn oog viel op een wit blousje dat mooi getailleerd was. Ik zocht mijn maat, paste het gauw en keek verder. Uiteindelijk rekende ik een jeans, chino, jas, vier polo's en het blousje af.
Charlotte Delfoi
Charlotte Delfoi
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 28-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York

Terug naar boven Ga naar beneden

POLO by Ralph Lauren Empty Re: POLO by Ralph Lauren

Bericht van Chloe Scott zo jan 31, 2010 9:52 pm

Het is rustig in de winkel van Ralph Lauren, een van mijn favoriete winkels. De polo's met het prachtige paardje wat op je borst pronkt. Diep in gedachten loop ik naar New Arrivals. Meteen valt een van de shirts me op. Prachtig, roze met wit. Ik pak hem op en bekijk hem aandachtig. Typisch iets voor mij. Lange mouwen, beetje rekbare stof waar mijn figuur goed in uit komt. Ik vis mijn maat er tussen uit en zoek een bijpassend wit blousje voor er onder.
Een paar minuten later loop ik richting de pashokjes, ik trek het aan en het zit perfect. Ik bekijk mezelf uit allerlei hoeken en weet dat ik hem ga kopen. Op mijn gemak trek ik het weer uit en loop ik richting de afreken balie.
Chloe Scott
Chloe Scott
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : New York City ♥

Terug naar boven Ga naar beneden

POLO by Ralph Lauren Empty Re: POLO by Ralph Lauren

Bericht van Demi Edwards zo jan 31, 2010 9:59 pm

Mijn hakken tikken op de vloer wanneer ik de winkel binnenloop. Het is een van mijn favorieten. Ik kijk even rond, en zie Chloe. 'Hai.' zeg ik, terwijl ik naar haar toe loop. Mijn blik valt op het shirtje wat ze afrekent. ' Leuk shirtje heb je,' zeg ik lachend.
Ik kijk even rond, en zie een leuk topje. Een met blauw en zwart. Ik zoek mijn maat, en loop naar de pashokjes.
Als ik me omgekleed heb bekijk ik het. Het zit me prachtig. Nu nog even een leuk sieraad erbij zoeken, en dan is het helemaal perfect. Ik doe het weer uit en loop naar de kassa. 'Kijk wat ik heb gevonden,' zeg ik trots tegen Chloe. Ik leg het topje op de toonbank neer.
Demi Edwards
Demi Edwards
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York

Terug naar boven Ga naar beneden

POLO by Ralph Lauren Empty Re: POLO by Ralph Lauren

Bericht van Chloe Scott zo jan 31, 2010 10:07 pm

"O, zoo leuk!" Ik kijk naar het topje, ik heb in de tussentijd ook nog een ander topje gevonden, "Zullen we samen verder?". Terwijl we afrekenen kijk ik naar mijn Prada-schoentjes. "Ik heb echt nieuwe schoenen nodig." Zeg ik peinzend, Demi's nieuwe schoenen zijn prachtig. Ik heb deze 2 weken, maar ik heb een nieuw model gezien, dus die wil ik.
Chloe Scott
Chloe Scott
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : New York City ♥

Terug naar boven Ga naar beneden

POLO by Ralph Lauren Empty Re: POLO by Ralph Lauren

Bericht van Demi Edwards zo jan 31, 2010 10:21 pm

'Jaah, leuk. Ik heb wel zin om samen verder te gaan.' Ik werp ook een blik op haar schoenen.
Nadat ik Chloe's overpeinzingen heb gehoord, roep ik uit: ' Maar je hebt al zo veel schoenen! Je hebt echt... 3 keer zo veel schoenen als mij! Maar oke, ik ben ook shopverslaafd, dus ik ga nu niet zeuren.' Ik loop naar de deur en bedank een personeelslid.
Demi Edwards
Demi Edwards
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York

Terug naar boven Ga naar beneden

POLO by Ralph Lauren Empty Re: POLO by Ralph Lauren

Bericht van Chloe Scott zo jan 31, 2010 10:52 pm

"Okee, ik heb een kast vol zo groot als sommige mensen hun hele kamer hebben, maar ik moet echt nieuwe,", samen lopen we naar de dichtstbijzijnde en exclusieve schoenenwinkel.
Chloe Scott
Chloe Scott
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : New York City ♥

Terug naar boven Ga naar beneden

POLO by Ralph Lauren Empty Re: POLO by Ralph Lauren

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum