Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

58th Street - Demi's and Kaia's House

3 plaatsers

Ga naar beneden

58th Street - Demi's and Kaia's House Empty 58th Street - Demi's and Kaia's House

Bericht van Demi Edwards zo jan 31, 2010 9:48 pm

Ons huis ligt in de 58th Street #7D. We wonen naast Chloe, lekker makkelijk. Het is vlakbij het Central Park.

Het huis is best ruim. We hebben een hele grote keuken.
Mijn (Demi's) slaapkamer is best wel paars, want dat is ook mijn lievelingskleur. Ik heb een hele grote kast, met kleren. Er zitten veel laatjes in voor mijn accessoires.
Mijn (Kaia's) slaapkamer is zwart met roze. Net zoals die van Demi heb ik ook een grote inloopkast.
Verder hebben we een grote badkamer, met een Jacuzzi en een douche. Ik zit er om ongeveer de 2 dagen in.
We hebben ook een zolder, waar ik nooit in kom, want die is oud en stoffig.

Nou, veel plezier in ons huis. Xox. Like a Star @ heaven


Laatst aangepast door Demi Edwards op zo feb 07, 2010 12:05 am; in totaal 1 keer bewerkt
Demi Edwards
Demi Edwards
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York

Terug naar boven Ga naar beneden

58th Street - Demi's and Kaia's House Empty Re: 58th Street - Demi's and Kaia's House

Bericht van Chloe Scott zo jan 31, 2010 10:24 pm

Ik bel aan en wacht op een reactie. Het is zo makkelijk, twee best friends forever die naast elkaar wonen. We doen zoveel samen. We hebben in al die tijd amper ruzie gehad, één keer heeft een vriendin van me haar boos gemaakt, en toen had ze meteen ruzie met mij.
De deur gaat langzaam open en ik zie Mr. Edwards, de vader van Demi.
"Hallo meneer, is Demi thuis?"
"Hoi Chloe, ja, ze is boven op haar kamer."
"Mag ik binnen komen?"
"Tuurlijk!"
Ik loop het grote huis binnen waar ik de weg al heel goed ken en loop naar boven. Demi's paarse kamer valt meteen op, ik klop en ik hoor een gedempt "binnen". Demi zit op haar bed met haar apple.
Chloe Scott
Chloe Scott
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : New York City ♥

Terug naar boven Ga naar beneden

58th Street - Demi's and Kaia's House Empty Re: 58th Street - Demi's and Kaia's House

Bericht van Demi Edwards zo jan 31, 2010 10:28 pm

'Hai!,' zeg ik vrolijk. 'Gelukkig dat je komt, ik verveelde me dood.' Ik klap mijn Apple-laptop dicht. ' Wat zullen we gaan doen? Oh ja, check, ik heb een nieuwe CD gekocht.' zeg ik, spring op en ren naar mijn geluidsinstalatie.
Ik druk op "play" en er dendert muziek uit van Kanye West. Ik grinnik en zet hem wat zachter.
'En?'
Demi Edwards
Demi Edwards
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York

Terug naar boven Ga naar beneden

58th Street - Demi's and Kaia's House Empty Re: 58th Street - Demi's and Kaia's House

Bericht van Chloe Scott zo jan 31, 2010 10:36 pm

"Is het 808's and heartbeaks?"
Ik luister naar de keiharde muziek. Dat haar oren nog niet kapot zijn. "Vet hoor,". Eigenlijk hou ik helemaaal niet van Kanye West.
Spoiler:
Chloe Scott
Chloe Scott
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : New York City ♥

Terug naar boven Ga naar beneden

58th Street - Demi's and Kaia's House Empty Re: 58th Street - Demi's and Kaia's House

Bericht van Demi Edwards zo jan 31, 2010 10:39 pm

'Jep.' zeg ik stralend. Maar er is iets aan haar gezicht... Nou ja, boeiend. Ik glimlach. ' Wil je iets gaan doen?' zeg ik, terwijl ik de muziek nog wat zachter zet.
Demi Edwards
Demi Edwards
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York

Terug naar boven Ga naar beneden

58th Street - Demi's and Kaia's House Empty Re: 58th Street - Demi's and Kaia's House

Bericht van Chloe Scott zo jan 31, 2010 10:45 pm

"Ehm, heb jij nog wat roddels?"
Chloe Scott
Chloe Scott
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : New York City ♥

Terug naar boven Ga naar beneden

58th Street - Demi's and Kaia's House Empty Re: 58th Street - Demi's and Kaia's House

Bericht van Demi Edwards zo jan 31, 2010 10:47 pm

Ik schud mijn hoofd. 'Nee, niks intressants ofzo.' Maar ik voel dat ik een rood hoofd krijg en vraag gauw: 'Wil je wat drinken?' Zonder op antwoord te wachten loop ik de kamer uit, ik weet toch wel wat ze wilt.
Demi Edwards
Demi Edwards
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York

Terug naar boven Ga naar beneden

58th Street - Demi's and Kaia's House Empty Re: 58th Street - Demi's and Kaia's House

Bericht van Chloe Scott zo jan 31, 2010 10:55 pm

Ik kijk haar na, wat kreeg ze een rood hoofd. Ze heeft echt wel een roddel, ze moet eerlijk tegen me zijn.
Ik kijk haar kamer rond en vind haar dagboek, ik mag er eigenlijk niet in lezen, maar ze doet zo raar de laatste tijd, nood breekt wet.
Ik zoek naar de laatste pagina.
Ik word soms zo gek van Chloe, ik kan betere vrienden vinden.
Snel leg ik het dagboek weg en slik, dit had ik nooit moeten doen.


Laatst aangepast door Chloe Scott op wo feb 03, 2010 8:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Chloe Scott
Chloe Scott
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : New York City ♥

Terug naar boven Ga naar beneden

58th Street - Demi's and Kaia's House Empty Re: 58th Street - Demi's and Kaia's House

Bericht van Demi Edwards zo jan 31, 2010 11:00 pm

Met 2 cola's in mijn hand loop ik de kamer binnen, en geef er een aan Chloe. Ze kijkt een beetje gepijnigd. 'Is er iets?' vraag ik, met een hol gevoel in mijn maag. Ik ga zitten, en neem een slok van mijn cola. Er is echt iets, iets dat ik absoluut niet mag weten.
Demi Edwards
Demi Edwards
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York

Terug naar boven Ga naar beneden

58th Street - Demi's and Kaia's House Empty Re: 58th Street - Demi's and Kaia's House

Bericht van Chloe Scott zo jan 31, 2010 11:04 pm

"Nee, niets. "
Ik pak de cola aan, "Zullen we Rockband doen?"
Chloe Scott
Chloe Scott
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : New York City ♥

Terug naar boven Ga naar beneden

58th Street - Demi's and Kaia's House Empty Re: 58th Street - Demi's and Kaia's House

Bericht van Charlotte Delfoi zo jan 31, 2010 11:10 pm

Ik bel aan en Demi doet open. 'Demi, wil je dit aan je broer geven, dat was hij vergeten.' Ik geef haar het tasje van DvF met de boxer erin. Hopelijk kijkt ze er niet anders heb ik heel wat uit te leggen.
Charlotte Delfoi
Charlotte Delfoi
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 28-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York

Terug naar boven Ga naar beneden

58th Street - Demi's and Kaia's House Empty Re: 58th Street - Demi's and Kaia's House

Bericht van Demi Edwards ma feb 01, 2010 8:12 pm

'Hai, oke.' zeg ik, en neem het aan.'Dankjewel, trouwens. Bay.' zeg ik, en nadat ze ook dag heb gezegd, doe ik de deur dicht.
Demi Edwards
Demi Edwards
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York

Terug naar boven Ga naar beneden

58th Street - Demi's and Kaia's House Empty Re: 58th Street - Demi's and Kaia's House

Bericht van Charlotte Delfoi ma feb 01, 2010 8:23 pm

Oké, dat was kort denk ik bij mezelf als ik een verbaasd gezicht trek. Ik draai me om en loop weer weg.
Charlotte Delfoi
Charlotte Delfoi
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 28-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York

Terug naar boven Ga naar beneden

58th Street - Demi's and Kaia's House Empty Re: 58th Street - Demi's and Kaia's House

Bericht van Demi Edwards ma feb 01, 2010 10:45 pm

Ik loop weer naar boven, nog steeds nadenkend over Chloe. Waarom doet ze zo raar tegen me? Waarom doet ze zo geheimzinnig?
Demi Edwards
Demi Edwards
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York

Terug naar boven Ga naar beneden

58th Street - Demi's and Kaia's House Empty Re: 58th Street - Demi's and Kaia's House

Bericht van Demi Edwards wo feb 03, 2010 9:04 pm

The Next Day...
_
Ik loop in mijn pyjama naar beneden. Heerlijk, weekend. Verschrikkelijk, school. Mijn broer zit aan de keukentafel al uitgebreid te ontbijten. 'Hai.' zeg ik, terwijl ik op een houten stoel ga zitten. Ik smeer een boterham met chocoladepasta en eet die op.
Demi Edwards
Demi Edwards
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York

Terug naar boven Ga naar beneden

58th Street - Demi's and Kaia's House Empty Re: 58th Street - Demi's and Kaia's House

Bericht van Demi Edwards wo feb 03, 2010 9:54 pm

Even later zit ik MTV te kijken. Gelukkig zijn mijn ouders niet thuis.
Demi Edwards
Demi Edwards
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York

Terug naar boven Ga naar beneden

58th Street - Demi's and Kaia's House Empty Re: 58th Street - Demi's and Kaia's House

Bericht van Demi Edwards wo feb 03, 2010 10:28 pm

Ongeveer een uur later ga ik naar boven om me om te kleden. 'Wat zal ik nu eens aandoen...' mompel ik tegen mezelf. Ik loop een kleerkast in, zo groot als mijn halve kamer. Even later kom ik tot het besluit dat ik mijn Dolce en Gabbana broek , een Giorgio Armani shirt, prada hakjes en een sjaal aandoe.
Demi Edwards
Demi Edwards
Wannabe's

Vrouw Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : New York

Terug naar boven Ga naar beneden

58th Street - Demi's and Kaia's House Empty Re: 58th Street - Demi's and Kaia's House

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum